APA (7th ed.) Citation

Granados-Sánchez, J. L., Barradas-Viveros, M. J., & Serrano-Bores, Ú. G. (2019). Marketing político como herramienta para conocer la participaciónen procesos electorales de los estudiantes de la Universidad de Quintana Roo, Campus Chetumal. Universidad Autónoma de Nuevo León.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Granados-Sánchez, José Luis, Mayra Josefa Barradas-Viveros, and Úrsula Gabriela Serrano-Bores. Marketing Político Como Herramienta Para Conocer La Participaciónen Procesos Electorales De Los Estudiantes De La Universidad De Quintana Roo, Campus Chetumal. Universidad Autónoma de Nuevo León, 2019.

MLA (9th ed.) Citation

Granados-Sánchez, José Luis, et al. Marketing Político Como Herramienta Para Conocer La Participaciónen Procesos Electorales De Los Estudiantes De La Universidad De Quintana Roo, Campus Chetumal. Universidad Autónoma de Nuevo León, 2019.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.