APA (7th ed.) Citation

Lozano Treviño, D. F., Barragán Codina, J. N., Guerra Moya, S. A., Villalpando Cadena, P., Treviño Ayala, M. E., & Puerco de León, J. L. (2012). Factores mercadológicos utilizados por las organizaciones de producción cinematográfica mexicanas (OPCM) y su impacto en los ingresos en taquilla: Caso de estudio Área Metropolitana de Nuevo León (Marketing factors used by the Mexican motion pictures production organizations, OPCM, and it´s impact on box office revenues: case study in the Metropolitan Area of Nuevo Leon). Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Lozano Treviño, David Fernando, José Nicolás Barragán Codina, Sergio Armando Guerra Moya, Paula Villalpando Cadena, María Eloísa Treviño Ayala, and José Luis Puerco de León. Factores Mercadológicos Utilizados Por Las Organizaciones de Producción Cinematográfica Mexicanas (OPCM) Y Su impacto En Los Ingresos En Taquilla: Caso De Estudio Área Metropolitana De Nuevo León (Marketing Factors Used by the Mexican Motion Pictures production Organizations, OPCM, and It´s Impact on Box office Revenues: Case Study in the Metropolitan Area Of Nuevo Leon). Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L, 2012.

MLA (9th ed.) Citation

Lozano Treviño, David Fernando, et al. Factores Mercadológicos Utilizados Por Las Organizaciones de Producción Cinematográfica Mexicanas (OPCM) Y Su impacto En Los Ingresos En Taquilla: Caso De Estudio Área Metropolitana De Nuevo León (Marketing Factors Used by the Mexican Motion Pictures production Organizations, OPCM, and It´s Impact on Box office Revenues: Case Study in the Metropolitan Area Of Nuevo Leon). Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L, 2012.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.