Factores mercadológicos utilizados por las organizaciones de producción cinematográfica mexicanas (OPCM) y su impacto en los ingresos en taquilla: caso de estudio Área Metropolitana de Nuevo León (Marketing factors used by the Mexican motion pictures production organizations, OPCM, and it´s impact on box office revenues: case study in the Metropolitan Area of Nuevo Leon)

Abstract. This document is intended to capture the marketing factors impact in the spectator purchase decisions of ticket at the box office in Monterrey and it metropolitan area, thereby increasing the income of the Mexican Motion Pictures Production Organizations (OPCM). Reference is made to the Me...

Ausführliche Beschreibung

Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Lozano Treviño, David Fernando, Barragán Codina, José Nicolás, Guerra Moya, Sergio Armando, Villalpando Cadena, Paula, Treviño Ayala, María Eloísa, Puerco de León, José Luis
Format: Artikel
Sprache:Spanish / Castilian
Veröffentlicht: Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L. 2012
Schlagworte:
Online Zugang:http://eprints.uanl.mx/12566/1/A4.pdf