Echeverría Ríos, O. M., & Tavizón Salazar, A. (2019). La reputación en la imagen de marca de la cerveza en México: Un análisis exploratorio (Brand reputation on brand image of beer in Mexico: An exploratory analysis). UANL Facultad de Contaduría Pública y Administración.
Cita Chicago Style (17a ed.)Echeverría Ríos, Osiris María, y Arturo Tavizón Salazar. La Reputación En La Imagen De Marca De La Cerveza En México: Un Análisis Exploratorio (Brand Reputation on Brand Image of Beer in Mexico: An Exploratory Analysis). UANL Facultad de Contaduría Pública y Administración, 2019.
Cita MLA (9a ed.)Echeverría Ríos, Osiris María, y Arturo Tavizón Salazar. La Reputación En La Imagen De Marca De La Cerveza En México: Un Análisis Exploratorio (Brand Reputation on Brand Image of Beer in Mexico: An Exploratory Analysis). UANL Facultad de Contaduría Pública y Administración, 2019.