APA (7th ed.) Citation

Cavazos, J. J., & Giuliani, A. (2008). El concepto de marketing bajo el paradigma relacional: Una agenda para Latinoamérica (The marketing concept based on relational paradigm: An agenda for Latin America). Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Cavazos, Juan J., and A.C Giuliani. El Concepto De Marketing Bajo El Paradigma Relacional: Una Agenda Para Latinoamérica (The Marketing Concept Based on Relational Paradigm: An Agenda for Latin America). Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L, 2008.

MLA (9th ed.) Citation

Cavazos, Juan J., and A.C Giuliani. El Concepto De Marketing Bajo El Paradigma Relacional: Una Agenda Para Latinoamérica (The Marketing Concept Based on Relational Paradigm: An Agenda for Latin America). Facultad de Contaduría Pública y Administración U.A.N.L, 2008.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.