Introductory course of natural philosophy for the use of schools and academies
UANL
Autor principal: | Peck, William G |
---|---|
Publicado: |
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://cd.dgb.uanl.mx/handle/201504211/15042 |
Ejemplares similares

Course of the history of modern philosophy
por: Cousin, Víctor
Publicado: (2015)
por: Cousin, Víctor
Publicado: (2015)

Elementary Treatise on Natural Philosophy Based on the Traité de Physique of A. Privat Deschanel
por: Privat-Deschanel, Agustín
Publicado: (2015)
por: Privat-Deschanel, Agustín
Publicado: (2015)

A natural philosophy embracing the most recent discoveries in the various braches of physics and exhibiting the applications of scientific principles in every-day life
por: Quackenbos, George Payn
Publicado: (2015)
por: Quackenbos, George Payn
Publicado: (2015)

Approaches to the Use of Massive Open Online
Courses
por: Padilla Rodríguez, Brenda Cecilia
Publicado: (2019)
por: Padilla Rodríguez, Brenda Cecilia
Publicado: (2019)

Optics outreach activities with elementary school kids from public education in Mexico
por: Viera González, Perla Marlene, et al.
Publicado: (2023)
por: Viera González, Perla Marlene, et al.
Publicado: (2023)

Tragedy of Hamlet with introduction, and notes explanatory and critical for use in school and classes.
por: Shakespeare, William
Publicado: (2015)
por: Shakespeare, William
Publicado: (2015)

Modifications to the delivery of a gross anatomy course during the COVID-19 pandemic at a Mexican medical school
por: Muñoz Leija, Milton A., et al.
Publicado: (2020)
por: Muñoz Leija, Milton A., et al.
Publicado: (2020)

Shakespeare's tragedy of King Lear with introduction and notes explanatory and critical for use in schools and classes
por: Shakespeare, William
Publicado: (2015)
por: Shakespeare, William
Publicado: (2015)

E-West 2020 Wacom Academy
por: Santos Arizpe, Sofía
Publicado: (2020)
por: Santos Arizpe, Sofía
Publicado: (2020)

A New History of the United States of America for the Use of Schools
por: Lord, John
Publicado: (2015)
por: Lord, John
Publicado: (2015)

Harminics of evolution : the philosophy of individual life basedupon natural science, as taught by modern masters of the law
por: Huntley, Florence Chance
Publicado: (2015)
por: Huntley, Florence Chance
Publicado: (2015)

Benjamin Franklin his life : written by himself condensed for school use
por: Franklin, Benjamin
Publicado: (2015)
por: Franklin, Benjamin
Publicado: (2015)

Travels and adventures in México : in the course of fourneys of upueard of 2500 miles, performed on foot...
por: Carpenter, William W
Publicado: (2015)
por: Carpenter, William W
Publicado: (2015)

Trajectory tracking error using fractional order time-delay recurrent neural networks using Krasovskii-Lur’e functional for Chua’s circuit via inverse optimal control
por: Pérez Padrón, Joel, et al.
Publicado: (2020)
por: Pérez Padrón, Joel, et al.
Publicado: (2020)

Identification of Quasi-Stationary Dynamic Objects with the Use of Derivative Disproportion Functions
por: Kalashnikov, Vyacheslav V., et al.
Publicado: (2017)
por: Kalashnikov, Vyacheslav V., et al.
Publicado: (2017)

Philosophie populaire
por: Cousin, Víctor
Publicado: (2015)
por: Cousin, Víctor
Publicado: (2015)

Measurement of the refractive index by using a rectangular cell with a fs-laser engraved diffraction grating inner wall
por: Durán Ramírez, Víctor M., et al.
Publicado: (2014)
por: Durán Ramírez, Víctor M., et al.
Publicado: (2014)

Recueil de dissertations physico - chimiques, presentées a différentes académies
por: Machy, M
Publicado: (2015)
por: Machy, M
Publicado: (2015)

Impacto de la autorregulación del aprendizaje y Khan Academy en el rendimiento académico
por: Lara Pinales, Oscar Manuel
Publicado: (2023)
por: Lara Pinales, Oscar Manuel
Publicado: (2023)

Impacto de la autorregulación del aprendizaje y Khan Academy en el rendimiento académico
por: Lara Pinales, Oscar Manuel
Publicado: (2023)
por: Lara Pinales, Oscar Manuel
Publicado: (2023)

Traité de philosophie
por: Sortais, Gastón
Publicado: (2015)
por: Sortais, Gastón
Publicado: (2015)

Contribution of the multimedia technologies course to the graduation profile.
por: Escamilla Salazar, Elsia, et al.
Publicado: (2023)
por: Escamilla Salazar, Elsia, et al.
Publicado: (2023)

Histoire de la philosophie Cartésienne
por: Bouillier, Francisque Cyrille
Publicado: (2015)
por: Bouillier, Francisque Cyrille
Publicado: (2015)

Cours de philosophie positive
por: Comte, Auguste
Publicado: (2015)
por: Comte, Auguste
Publicado: (2015)

Are massive open online courses (MOOCs) pedagogically innovative?
por: Armellini, Alejandro, et al.
Publicado: (2016)
por: Armellini, Alejandro, et al.
Publicado: (2016)

Etude comparative de la philosophie de l'existence chez Heideggeret de la penseé philosophie du Zen
por: Hasumi, Toshimitsu
Publicado: (2015)
por: Hasumi, Toshimitsu
Publicado: (2015)

Factores que influyen en la aceptación de la plataforma de enseñanza-aprendizaje Nexus en la Facultad de Filosofía y Letras de la UANL (Factors that influence the acceptance of the learning management system in the School of Philosophy and Arts at UANL)
por: Suárez Escalona, Rubén, et al.
Publicado: (2019)
por: Suárez Escalona, Rubén, et al.
Publicado: (2019)

Subcutaneous Abatacept in Patients With Polyarticular-Course Juvenile Idiopathic Arthritis
por: Brunner, Hermine I., et al.
Publicado: (2018)
por: Brunner, Hermine I., et al.
Publicado: (2018)

Open Course Ware: una herramienta para la enseñanza de la medicina
por: Martínez Martínez, Sergio, et al.
Publicado: (2009)
por: Martínez Martínez, Sergio, et al.
Publicado: (2009)

A porfessional development course on globally networked learning environments
por: Zamudio Troncoso, Diana Gabriela
Publicado: (2021)
por: Zamudio Troncoso, Diana Gabriela
Publicado: (2021)

Course design process in a technology-enhanced learning environment
por: Smith, Cintia, et al.
Publicado: (2021)
por: Smith, Cintia, et al.
Publicado: (2021)

Réflexions sur la philosophie, le socialisme et la religion
por: Lesbros, F
Publicado: (2015)
por: Lesbros, F
Publicado: (2015)

THE STRUCTURE OF ANTI-POSITIVIST PHILOSOPHY IN LATIN AMERICA
por: Weinstein, Michel
Publicado: (2021)
por: Weinstein, Michel
Publicado: (2021)

Redes semánticas naturales sobre la práctica del psicólogo en escuelas públicas federales = (Natural semantic networks about the practice of the psychologist in federal public schools)
por: Ancer Elizondo, Leticia, et al.
Publicado: (2013)
por: Ancer Elizondo, Leticia, et al.
Publicado: (2013)

Control of Pathogenic Vibrios in Shrimp Aquaculture using Antiinfectives from Marine Natural Products
por: Selvin, Joseph, et al.
Publicado: (2015)
por: Selvin, Joseph, et al.
Publicado: (2015)

La historia de la medicina: asignatura interdependiente = History of medicine: interdependent course
por: Medina de la Garza, Carlos Eduardo
Publicado: (2010)
por: Medina de la Garza, Carlos Eduardo
Publicado: (2010)

US Natural Gas Market Classification Using Pooled Regression
por: Kalashnikov, Vyacheslav V., et al.
Publicado: (2014)
por: Kalashnikov, Vyacheslav V., et al.
Publicado: (2014)

Cours de philosophie : programmes des baccalauréats de philosophie et de mathematiques, a l'usage de la Jeunesse catholoque des écoles
por: J.F.,
Publicado: (2015)
por: J.F.,
Publicado: (2015)

Rudimentary economics for schools and colleges
por: Steele, George Mckendree
Publicado: (2015)
por: Steele, George Mckendree
Publicado: (2015)

Developing self-efficacy through a massive open online
course on study skills
por: Padilla Rodríguez, Brenda Cecilia, et al.
Publicado: (2017)
por: Padilla Rodríguez, Brenda Cecilia, et al.
Publicado: (2017)
Ejemplares similares
-
Course of the history of modern philosophy
por: Cousin, Víctor
Publicado: (2015) -
Elementary Treatise on Natural Philosophy Based on the Traité de Physique of A. Privat Deschanel
por: Privat-Deschanel, Agustín
Publicado: (2015) -
A natural philosophy embracing the most recent discoveries in the various braches of physics and exhibiting the applications of scientific principles in every-day life
por: Quackenbos, George Payn
Publicado: (2015) -
Approaches to the Use of Massive Open Online
Courses
por: Padilla Rodríguez, Brenda Cecilia
Publicado: (2019) -
Optics outreach activities with elementary school kids from public education in Mexico
por: Viera González, Perla Marlene, et al.
Publicado: (2023)